Často kladené otázky (FAQ)

Jaká je doba dodání?

Obvyklá doba dodání na území České republiky je 2 - 4 pracovní dny od data odeslání

Jaké máte platební metody?

Obvyklá doba dodání na území České republiky je
  • Apple Pay Apple Pay
  • Google Pay Google Pay
  • Kreditní karta Kreditní karta
  • Przelewy 24 Przelewy 24
  • Bankovní převod Bankovní převod

Jaké jsou náklady na dopravu?

Bezplatná doprava pro všechna objednání od hodnoty 999,00 Kč.
  • Doručení do prices-cs
  • DPD Box - 179,00 Kč
  • Kurýrní zásilka (Packeta) - 199,00 Kč
  • Doručení do balíkového boxu (Packeta) - 159,00 Kč

Jaké možnosti dopravy nabízíte?

Nabízíme zasílání prostřednictvím kurýrní služby, Inpost a Orlen Paczka, abychom zajistili spolehlivé a rychlé doručení.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte od přepravce e-mail s odkazem na sledování zásilky, který můžete použít k jejímu sledování. Posíláme také e-maily z platformy Baselinker. V sekci Chat vpravo dole můžete zadat číslo zásilky.

Nabízíte mezinárodní dopravu?

Ano, nabízíme i mezinárodní dopravu. Náklady na dopravu a doba doručení se liší v závislosti na cílové zemi. Prosíme, kontaktujte nás předem.

Mohu změnit nebo zrušit objednávku po jejím zadání?

Pokud chcete provést změny nebo zrušit objednávku, kontaktujte prosím co nejdříve náš zákaznický servis.

Vynasnažíme se splnit vaše požadavky, pokud objednávka ještě nebyla odeslána. Bohužel po odeslání už není možné objednávku upravit.

Jak mohu zboží vrátit nebo uplatnit reklamaci?

Nabízíme 30denní lhůtu pro vrácení zboží. Pro vrácení nebo reklamaci nás nejprve kontaktujte . Podrobnosti naleznete také v obchodních podmínkách.

Pozor! Nepřijímáme zásilky na dobírku!